shopify
analytics

Δίαιτες Express -Μύθος Ή Αλήθεια;

Αγγελοπούλου Μπάρμπαρα, Διαιτολόγος

Δίαιτες Express -Μύθος Ή Αλήθεια;

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ «ΔΙΑΙΤΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑΤΟΣ» ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΕΣ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΙΚΕΣ ΔΙΑΙΤΕΣ , ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ..

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΄΄ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΕΣ΄΄ ΔΙΑΙΤΕΣ;

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΓΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΧΑΠΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ.
Η ΑΝΑΓΚΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΩΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ‘’ΕΙΔΙΚΩΝ’’ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.



ΥΠΟΘΕΡΜΙΔΙΚΈΣ ΔΙΑΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ, ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΕΠΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΑΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ:
-ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ
-ΩΦΕΛΙΜΑ ΛΙΠΑΡΑ
-ΜΕΤΑΛΛΑ,ΙΧΝΟΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΚΛΠ.
ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΓΚΥΜΟΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΕΣ ΕΙΝΑΙ :
-ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ
-ΑΤΟΝΙΑ
-ΕΛΕΙΨΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
-ΚΟΠΩΣΗ
-ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ
-ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΤΗΣ ΕΜΜΗΝΟΥ ΡΥΣΕΩΣ
-ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΟΣ ΒΑΡΟΥΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥΣ.
ΜΗ ΕΞΑΙΡΩΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΙΛΑ ΕΠΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ.

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΕ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ, ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΡΟΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΙΑΚΑ,ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΎ Ή ΕΝΟΣ ΑΘΛΗΤΗ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΔΙΑΙΤΑ Ή ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙ;

ΑΡΧΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ . ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

1. Μικρά και συχνά γεύματα
Είναι σημαντικό για τον οργανισμό να καταναλώνονται μικρά και συχνά γεύματα. Ξεκινήστε με ένα καλό πρωινό που θα σας δώσει ενέργεια και ευεξία. Μη χάνετε τα ενδιάμεσα σνακ και επιλέξτε φαγητά από όλες τις ομάδες τροφίμων.

2. Αυξήστε την κατανάλωση υγρών ( 8-10 ποτήρια την ημέρα)

3. Μειώστε τα λιπαρά
Αποφύγετε βούτυρα και μαργαρίνες και προτιμήστε το ελαιόλαδο. Καταναλώνετε γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά.

4. Μειώστε τη ζάχαρη
Περιορίστε την κατανάλωση σοκολάτας , γλυκών και αναψυκτικών που σας προσδίδουν μόνο θερμίδες.

5. Προσοχή στο αλκοόλ
Καταναλώνετε 2-3 ποτά την εβδομάδα

6. Προσοχή στο αλάτι
Συντελεί στην κατακράτηση υγρών

7. Αυξήστε την κατανάλωση φυτικών ινών
Προτιμάτε πάντα ψωμί ,δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως Τρώτε άφθονα φρούτα, λαχανικά και όσπρια

8. Αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα
Γίνετε δραστήριοι, βάλτε στόχο τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινής μέτριας άσκησης.

12. Να είστε ρεαλιστές με τη απώλεια βάρους: στόχος 0,5-1 kg την εβδομάδα

13. Μειώστε το άγχος
Η προσπάθεια που κάνετε απαιτεί χρόνο και διάθεση. Προσπαθήστε να έχετε καλή ψυχολογία και να βάζετε πάντα ρεαλιστικούς στόχους. Αντιμετωπίστε με ψυχραιμία την κάθε αποτυχία και μην εγκαταλείπετε την προσπάθειά σας. Να έχετε πάντα στο μυαλό σας τους λόγους που σας οδήγησαν στο αδυνάτισμα και να τους χρησιμοποιείτε ως κίνητρα που θα σας βοηθήσουν να συνεχίσετε.

14.Επισκεφτείτε έναν ειδικό σε θέματα διατροφής με αναγνωρισμένα προσόντα (διαιτολόγο-διατροφολόγο) ο οποίος θα είναι σε θέση να σας δώσει ασφαλείς και τεκμηριωμένες συμβουλές .

aggelopoulou-diaitologos.gr

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0