shopify
analytics

Η Άσκηση Στη Θάλασσα Το Καλοκαίρι

Μοράκης Ανδρέας, Ορθοπεδικός – Χειρουργός Σπονδυλικής Στήλης

Η Άσκηση Στη Θάλασσα Το Καλοκαίρι

Η άσκηση στη θάλασσα, χρησιμοποιώντας την αντίσταση του νερού, μπορεί να ενδυναμώσει το μυϊκό σύστημα με ένα ευχάριστο και χαλαρωτικό τρόπο. Η αντίσταση του νερού μπορεί να λειτουργήσει σαν όργανο γυμναστικής και αποτελεί μία απλή μέθοδο εκγύμνασης που δεν ενέχει κίνδυνους τραυματισμού.

Στη συνέχεια περιγράφονται ενδεικτικά απλές ασκήσεις ενδυνάμωσης, για άσκηση στη θάλασσα, για διαφορετικά σημεία του σώματος που μπορούν να γίνουν στη θάλασσα, ή εναλλακτικά στην πισίνα.



Στήθος – Πλάτη

Ανοίξτε τα χέρια σας φτιάχνοντας ένα ανθρώπινο «Τ» και κλείστε τα γρήγορα κρατώντας τα τεντωμένα και με τις παλάμες να είναι κλειστές και να κοιτάνε η μία την άλλη. Ανοίξτε πάλι τα χέρια σας για να επανέλθετε στην αρχική θέση με τις παλάμες αυτήν την φορά να στραμμένες προς τα έξω. Επαναλάβετε 20 φορές. Εναλλακτικά για άσκηση του στήθους, λυγίστε τα χέρια στους αγκώνες και κλείστε τα μπροστά για 20 επαναλήψεις.

Δικέφαλοι – Τρικέφαλοι

Σταθείτε με τα πόδια και τα χέρια ανοικτά, κάτω από το νερό. Κλείστε τα χέρια, λυγίζοντας τους αγκώνες έτσι ώστε να κοιτούν οι παλάμες το στήθος σας, σαν να παίρνετε κάποιον αγκαλιά. Επαναλάβετε 20 φορές. Κάντε το ίδιο με τις παλάμες προς τα κάτω για ενδυνάμωση των τρικέφαλων για ακόμα 20 επαναλήψεις.

 

Ώμοι

Σταθείτε σε όρθια στάση και με τα χέρια κλειστά, έτσι ώστε οι παλάμες να ακουμπούν στο μηρό σας, με το νερό μέχρι το λαιμό. Εκτείνετε τους ώμους, ανοίγοντας τα χέρια μέχρι να φτάσουν στο ύψος των ώμων, σαν να επιχειρείτε να πετάξετε. Επανέλθετε στην αρχική θέση και επαναλάβετε ξανά. Κάντε 20 επαναλήψεις.

Πλάτη

Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά και τα χέρια τεντωμένα ευθεία μπροστά σας κρατώντας μια μπάλα, με το νερό μέχρι το λαιμό. Ωθήστε την μπάλα κάτω από το νερό και αναπνεύστε ρυθμικά με εκπνοή κατά την ώθηση και εισπνοή στην άνωση. Επαναλάβετε 10 φορές.

Ασκήσεις για τα πόδια

Με το νερό μέχρι περίπου το λαιμό ξεκινήστε με περπάτημα στη θάλασσα αρχικά προχωρώντας μπροστά και στη συνέχεια προς τα πίσω. Στη συνέχεια σηκώνετε το κάθε πόδι τεντωμένο μπροστά από 10 φορές, το καθένα εναλλάξ. Το ίδιο κάνετε από 10 φορές για το κάθε πόδι τεντωμένο προς τα πίσω. Εναλλακτικά για τους τετρακέφαλους μπορείτε να σταθείτε στο ένα πόδι, με το άλλο σηκωμένο στις 90° μοίρες, και να το τεντώνετε για 10 επαναλήψεις, επαναλαμβάνοντας το ίδιο και για το άλλο πόδι. Για τους απαγωγούς και τους προσαγωγούς, κινήστε το πόδι στο πλάι τεντωμένο, για 10 φορές το κάθε πόδι.

Συμβουλές για την άσκηση στη θάλασσα

Μην ασκείστε χωρίς καπέλο και χωρίς αντηλιακό.

Κάντε διατάσεις στο τέλος και χαλαρώστε με λίγο κολύμπι ανάσκελα.

Πίνετε πολλά υγρά. Σε περίπτωση που αισθανθείτε ζαλάδα σταματήστε άμεσα και πηγαίνετε σε σκιερό μέρος.

Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας συμβουλευτείτε πρώτα τον ιατρό σας.

Οι επαναλήψεις είναι ενδεικτικές. Μπορείτε να κάνετε τις ασκήσεις ανάλογα με τις αντοχές σας.

Αν η άσκηση στη θάλασσα σας αρέσει και θέλετε να ασχοληθείτε περισσότερο απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο γυμναστή σε συνεννόηση με τον ορθοπαιδικό σας ιατρό.

andreasmorakis.gr

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0