shopify
analytics

Σάλτσα Γουακομόλε

Ναταλία Ντελίκου Μπενέτου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Σάλτσα Γουακομόλε

Υλικά:
2 αβοκάντο
1 μικρή ντομάτα, ξεφλουδισμένη (ή δύο τοματάκια του κουτιού)
1 μικρή πιπεριά Φλωρίνης
1 μικρό κόκκινο κρεμμύδι
1-2 σκελίδες σκόρδου
χυμός από 2 μοσχολέμονα (λάιμ)
μαϊντανός

Διαδικασία:
Καθαρίζουμε τα αβοκάντο και τα βάζουμε σε μια λεκάνη. Προσθέτουμε κομμένα σε ψιλούς κύβους την ντομάτα, την πιπεριά, το κρεμμύδι και το σκόρδο. Περιχύνουμε με το χυμό από τα μοσχολέμονα. Πολτοποιούμε το μείγμα όπως κάνουμε με τον πουρέ (στον πολτοποιητή). Στολίζουμε με ψιλοκομμένα φυλλαράκια μαϊντανού. Τη συνοδεύουμε με κριτσινάκια, παξιμάδια, ψωμάκια ή στικς ωμών λαχανικών.

Σχόλια Διαιτολόγου:
Η σάλτσα Γουακομόλε είναι μια καλή επιλογή για να ενσωματώσουμε το αβοκάντο στη διατροφή μας! Τα οφέλη του αβοκάντο είναι πολλά:



Αντιοξειδωτικό: περιέχει το κύριο αντιοξειδωτικό «γλουταθειόνη», η οποία ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού και διατηρεί υγιές το νευρικό μας σύστημα

Προστατεύει τα μάτια μας: το αβοκάντο είναι πλούσιο σε λουτεΐνη η οποία είναι απαραίτητη για την υγεία των ματιών αποτρέποντας εκφύλιση της ωχράς κηλίδας με την ηλικία

Καρδιαγγειακή υγεία: το αβοκάντο περιέχει ελαϊκό οξύ, το οποίο βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία. Η βιταμίνη Β6 και το φολικό οξύ ελέγχουν τα επίπεδα ομοκυστεΐνης  που συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου

Υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες: το αβοκάντο περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες από οποιοδήποτε άλλο φρούτο! Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες βοηθά στην πέψη αλλά και στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα

Βοηθά στην απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών: καταναλώνοντας αβοκάντο μαζί με άλλα λαχανικά βοηθάμε το σώμα μας να απορροφήσει 3-5 φορές περίσσοτερα καροτενοειδή αντιοξειδωτικά σε αυτά τα τρόφιμα!

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0