Διατροφή Για Πλούσια Και Υγιή Μαλλιά

15 Nov, 2018 | ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ

Σε όλους μας προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία το φαινόμενο της αραίωσης των μαλλιών. Παρατηρούμε τις τρίχες να αρχίζουν σταδιακά να χάνουν την λάμψη τους, να  γίνονται εύθραυστες και αδύναμες μέχρι… «τελικής πτώσεως»…

Ποιος είναι ο ρόλος του συμπλέγματος Βιταμινών Β στην  αντιμετώπιση της Τριχόπτωσης;

Στο σύμπλεγμα βιταμινών Β περιλαμβάνονται η θειαμίνη, η ριβοφλαβίνη, η νιασίνη, η βιοτίνη, το φυλλικό οξύ. Είναι σημαντικές για το σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων, βοηθούν την αύξηση της ροής  του αίματος (με ταυτόχρονη μεταφορά όλων των απαραίτητων συστατικών) στο τριχωτό της κεφαλής, με αποτέλεσμα την καλύτερη ενδυνάμωση και ανάπτυξη των τριχών.

Για να αυξήσουμε την πρόσληψη βιταμινών Β καλό θα είναι να εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας με πράσινα φυλλώδη λαχανικά, σπανάκι, σπαράγγια, όσπρια (φασόλια, φακές), δημητριακά ολικής άλεσης, καρύδια, άπαχο κρέας (θαλασσινά, πουλερικά, μοσχάρι).

Με σωστή διατροφή θα καταφέρουμε να μειώσουμε τον αριθμό των τριχών που χάνουμε καθημερινά και να κρατήσουμε τα μαλλιά μας πλούσια και υγιή.

dryfanti.gr

Mama Ponao

Mama Ponao

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρχειοθήκη